Με τη χρήση της ιστοσελίδας μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Γιατρός: - Λυπάμαι που το λέω, αλλά θα πεθάνετε.
Ο δάσκαλος μαλώνει ένα μαθητή για την έκθεσή του.- "Δεν ντρέπεσαι; Τι έκθεση είναι αυτή; Σύνθεση κακή, κείμενο γεμάτο λάθη, γράψιμο ελεεινό. Θα τη δείξω στον μπαμπά σου..."
- Γιατρέ, όταν πίνω τσάι με πονάει το μάτι μου.
- Ποιες είναι οι τρεις νότες που ξέρουν οι μπάτσοι;